Termeni si condiții

 

1) Elemente definitorii

1. Acești Termeni și Condiții Generale pentru magazinul online (denumit în continuare „Termeni și Condiții”) sunt în vigoare începând din data de 14 aprilie 2021 și se aplică la încheierea oricărui contract de cumpărare între compania Kniland s.r.o., CUI: 50365363, CIF: 2120291569, cu sediul social în Bratislava, Gogoľova 18, 851 01, Slovacia înregistrată la tribunalul Košice I cu numărul de 39300/V , (denumită în continuare „Vânzător”) și client (denumit în continuare „Cumpărător”) constând în achiziția de bunuri din oferta Vânzătorului publicată prin intermediul website-ului www.kniland.ro (denumit în continuare „e-shop”) și este parte integrantă a fiecărui contract de cumpărare încheiat între Vânzător și Cumpărător (denumit în continuare „contractul de cumpărare”), cu excepția cazului în care părțile au convenit în mod expres asupra unor altor termeni și condiții.

2. Prin termenul Cumpărător se înțeleg persoanele fizice care sunt consumatorul final al bunurilor, clientul acceptând guvernarea contractele de cumpărare încheiate de prezentele Termeni și Condiții Generale, de prevederile Procedurii de reclamații, de alte condiții enumerate pe site-ul www.kniland.ro și de reglementările legale.

3. Datele suplimentare de contact pentru Vânzător sunt următoarele: număr de telefon: +40 377 102 332, e-mail: info@kniland.ro, website: www.kniland.ro

4. Autoritatea de supraveghere care monitorizează Vânzătorul este: Inspecția Comerțului Slovacă (SOI), Inspectoratul SOI pentru Regiunea Bratislava, Bajkalská 21/A, Cutia Poștală nr. 5, 820 07 Bratislava, Direcția Supraveghere, tel. nr.: 02/58 27 21 72, nr. fax: 02/58 27 21 70, e-mail: ba@soi.sk.

 

2) Înregistrarea unei comenzi

1. Cumpărătorul comandă produsele și serviciile Vânzătorului prin intermediul website-ului www.kniland.ro. Vânzătorul este obligat să respecte prețul produselor publicate pe website-ul magazinului online. O comandă plasată, în conformitate cu Termenii și Condițiile Generale, și livrată de Vânzătorul către Cumpărător constituie încheierea unui contract de cumpărare.

2. La fiecare comandă, Cumpărătorul va furniza numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail, adresa de livrare și de facturare. Cumpărătorul va specifica apoi numele mărfurilor, descrierea mărfurilor, numărul de bucăți, modalitatea de livrare, modalitatea de plată și data trimiterii comenzii. O comandă finalizată și plasată prin intermediul magazinului online îndeplinește automat aceste condiții.

3. După plasarea comenzii, va fi trimis Cumpărătorului un mesaj e-mail, confirmând primirea comenzii, precizând numărul comenzii și rezumatul comenzii.

4. Prin plasarea unei comenzi de către Cumpărător în conformitate cu prezentele Termene și Condiții, Cumpărătorul se obligă să plătească prețul de achiziție al produselor comandate. Prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul confirmă în mod expres că a luat la cunoștință cu privire la obligația de a achita prețul de achiziție al comenzii plasate și declară că a avut ocazia să se familiarizeze cu acești Termeni și Condiții înainte de a trimite comanda.

 

3) Încheierea contractului de cumpărare

1. Prin trimiterea unei comenzi, prin click pe butonul „Trimite comanda cu obligația de plată”, reprezentând o comanda cu obligație de plata, Cumpărătorul informează Vânzătorului că acceptă încheiere unui contract de cumpărare.

2. Imediat după livrarea comenzii, Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin e-mail, la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător în interfața de utilizare a magazinului electronic sau în comandă, cu privire la livrarea comenzii plasate.

3. Vânzătorul va verifica informațiile din comanda plasată cu privire la datele completate, identitatea Cumpărătorului și disponibilitatea bunurilor în stoc și va începe procesarea comenzii. În momentul în care bunurile sunt pregătite pentru transport și/sau livrare, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului un e-mail de informare cu privire la expedierea comenzii (denumit în continuare „e-mailul cu informații despre expediere”).

4. Prin trimiterea unui e-mail de informare despre expediere se acceptă comanda și se încheie un contract de vânzare/cumpărare între Vânzător și Cumpărător.

5. Cumpărătorul acceptă faptul că Vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare/cumpărare cu Cumpărătorul, mai ales în cazul în care Cumpărătorul este o persoană care a încălcat anterior contractul de cumpărare, Termenii și Condițiile sau a avut o atitudine necuviincioasă în raport cu Vânzătorul.

6. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu livra Cumpărătorului produsele selectate, în cazul în care produsele nu mai sunt în stoc la trimiterea comenzii, mărfurile nu mai sunt în oferta noastră, nu mai sunt fabricate sau din motive tehnice sau obiective nu este posibilă livrarea produselor în condițiile convenite în comandă sau la data livrării convenite. În aceste cazuri, Vânzătorul se obligă să restituie Cumpărătorului suma deja achitată.

7. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la momentul încheierii contractului de vânzare/cumpărare. Cumpărătorul acceptă să suporte și plătească toate costurile implicate de utilizarea mijloace de comunicare la distanță necesare încheierii contractului de vânzare/cumpărare.

 

4) Condiții de plată

1. Pentru comenzile Cumpărătorului, plasate prin intermediul magazinului electronic, prețul mărfurilor în momentul plasării comenzii este cel valid. Prețul bunurilor este exprimat in euro si este final. Prețul și plățile pentru livrarea mărfurilor, alte servicii și orice alte taxe, în temeiul acestor Termeni și Condiții nu sunt incluse în prețul produselor și se percep separat, iar împreună cu prețul produselor formează prețul final total, care constituie prețul de achiziție conform acestor Termeni și Condiții. Prețul de achiziție nu include posibilele costuri pentru serviciile bancare, percepute de bancă, în baza unei relații contractuale separate cu Cumpărătorul.

2. Cu excepția cazului în care părțile convin altfel, și magazinul electronic permite o astfel de metodă de plată în momentul trimiterii comenzii, Cumpărătorul va alege, la plasarea comenzii, una dintre metodele de plată enumerate în formularul de comandă al magazinului online și va plăti prețul convenit în perioada specificată în aceste Termene și Condiții pentru metoda de plată selectată. Următoarele metode de plată pot fi folosite în magazinul electronic:

(a) ramburs la livrare, adică ramburs la livrare comenzii de către un serviciu de curierat,

(b) fără numerar - prin card sau transfer bancar în contul Vânzătorului cu nr. 2901025183/8330 (IBAN: SK8083300000002901025183) deschis la banca Fio banka, a.s. .

3. În cazul plății în numerar sau în cazul plății la livrare, prețul de achiziție se plătește la primirea mărfii. În cazul plății prin transfer bancar, prețul de achiziție se achită în termen de 5 zile de la încheierea contractului de vânzare/cumpărare. În cazul neachitării în termenul de 5 zile de la încheierea contractului de vânzare/cumpărare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula și nu onora comanda.

4. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata întregului preț de cumpărare. Vânzătorul are dreptul de a cere îndeplinirea tuturor obligațiilor, în special plata prețului de achiziție pentru bunuri și servicii, chiar dacă dreptul de proprietate asupra bunurilor și serviciilor nu a fost încă transferat Cumpărătorului.

 

5) Condiții de livrare

1. Cumpărătorul ia la cunoștință că data de livrare indicată în magazinul online este una doar orientativă.

2. Cumpărătorul este obligat să aleagă modalitatea de livrare a mărfurilor la momentul plasării comenzii, din lista cu opțiunilor disponibile în magazinul online la momentul plasării comenzii. Vânzătorul și Cumpărătorul convin asupra unei locații pentru ridicarea/colectarea a produselor din comandă sau asupra livrării bunurilor.

3. Livrare la locația desemnată de Cumpărător „adresa de livrare”: Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la data livrării mărfurilor la locația desemnată de Cumpărător atunci când mărfurile sunt expediate din depozitul Vânzătorului prin trimiterea unui e-mail cu informații despre expedierea mărfurilor. Vânzătorul poate informa Cumpărătorul despre aceasta și prin mesaj SMS. În cazul în care Cumpărătorul nu preia bunurile livrate de la locația convenită, Vânzătorul este îndreptățit să solicite Cumpărătorului să achite costurile aferente transportului bunurilor la destinație și apoi înapoi la sediul Vânzătorului. În cazul în care bunurile nu sunt acceptate/ridicate de către Cumpărător, Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare/cumpărare. Pentru evitarea dubiilor, prețul pentru livrarea mărfurilor la locația desemnată de Cumpărător nu este inclus în prețul bunurilor, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

4. Vânzătorul este obligat să livreze Cumpărătorului bunurile în conformitate cu contractul de vânzare/cumpărare, fără defecte, având calitatea, funcționalitatea, dimensiunile corespunzătoare și corespunzând scopului convenit.

 

6) Primirea mărfurilor

1. Cumpărătorul se obligă să preia bunurile livrate de la adresa specificată în comandă ca adresă de livrare. La primirea mărfii, Cumpărătorul va verifica integritatea fizică și integralitatea expedierii. În cazul în care transportul este vizibil deteriorat și/sau distrus, Cumpărătorul va contacta imediat Vânzătorul și va solicita curierului formularul „Înregistrare a daunelor aduse Expediției” pentru a informa compania de curierat.

2. Riscul de deteriorare a bunurilor trece la Cumpărător în momentul ridicării comenzii de către Cumpărător sau reprezentantul său autorizat

 

7) Reclamații

1. Orice reclamații cu privire la bunuri sunt definite în Procedura de reclamații, publicată pe site-ul www.kniland.ro. Puteți găsi procedura de reclamații aici https://www.kniland.ro/reclamatii/.

 

8) Protecția datelor cu caracter personal și trimiterea de comunicări comerciale

1. Termenii și condițiile de protecție a datelor cu caracter personal sunt specificate în Termenii și condițiile de protecție a datelor cu caracter personal, care sunt publicate pe website https://www.kniland.ro/politica-de-confidentialitate/

 

9) Retragerea din contractul de cumpărare

1. Puteți afla cum să procedați pentru retragerea din contractul de cumpărare aici: https://www.kniland.ro/retragere-din-contract/ .

2. La retragerea din contract, Cumpărătorul suportă costurile de returnare a bunurilor către Vânzător.

3. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract fără a indica niciun motiv în termen de 14 zile de la data primirii mărfii. În cazul în care Cumpărătorul dorește să se retrage în această perioadă deoarece bunurile prezintă defecte, este recomandat să se menționeze acest fapt în cererea de retragere. Retragerea din contract trebuie făcută în scris (prin e-mail, scrisoare scrisă sau pe alt suport durabil). Retragerea din contract trebuie să conțină toate informațiile necesare pentru identificarea bunurilor, a Cumpărătorului și a Vânzătorului și, în cazul trimiterii prin scrisoare, trebuie să fie trimisă în termenul menționat, către adresa sediului Vânzătorului, costurile și responsabilitatea revenind Cumpărătorului, în cazul în care bunul livrat este complet funcțional din punct de vedere calitativ. Perioada de retragere se consideră a fi respectată în cazul în care notificarea de retragere din contract a fost transmisă Vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei de retragere din contractul de cumpărare conform prezentelor Termene și Condiții. Cumpărătorul este obligat să returneze bunurile Vânzătorului în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract prin trimiterea bunurilor înapoi Vânzătorului la adresa sediului Vânzătorului. Perioada de returnare a bunurilor către Vânzător se consideră a fi respectată dacă bunurile au fost predate spre transport cel târziu în ultima zi a perioadei.

Formularul de retragere poate fi găsit aici: FORMULAR DE RETRAGERE

4. La retragerea din contract, produsele nu trebuie să fie deteriorate, utilizate în alt mod decât cel destinat naturii, proprietăților și funcționalității produselor, trebuie să fie în ambalajul original și împreună cu toate accesoriile, Cumpărătorul va predă toate documentele referitoare la produsele în cauză (instrucțiuni de utilizare, certificat de garanție, dovada achiziției etc.) pe care le-a primit la cumpărare.

5. Produsele nu se returnează Vânzătorului cu plata la livrare de către Vânzător. Vânzătorul nu acceptă mărfuri returnate în acest mod.

6. Vânzătorul va prelua produsele și, în termen de 14 zile de la data primirii retragerii din contract, va returna Cumpărătorului prețul de achiziție plătit pentru produse, servicii sau avansul plătit de Cumpărător pentru produsele sau serviciile comandate, în același mod în care Cumpărătorul a efectuat plata sau într-un alt mod convenit anterior. Cu toate acestea, Vânzătorul nu este obligat să îndeplinească această obligație înainte ca bunurile să-i fie livrate de către Cumpărător sau până când Cumpărătorul dovedește că bunurile au fost returnate vânzătorului. Totodată, Vânzătorul nu este obligat să plătească Cumpărătorului costuri suplimentare dacă Cumpărătorul a ales în mod expres o metodă de livrare a comenzii, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare pentru produsele comercializate de Vânzător

7. Dreptul de retragere din contract nu se aplică bunurilor și serviciilor definite la §7 alin. 6 lit. a) la l) din Legea nr. 102/2014 Col.

8. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda și, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract sau parte a acestuia dacă:

(a) mărfurile nu mai sunt produse sau nu mai fac parte din oferta Vânzătorului, stocul este epuizat sau

(b) prețul bunurilor a fost modificat de către furnizor.

 

10) Soluționarea alternativă a litigiilor

1. Cumpărătorul - consumator - are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire (prin e-mail la info@kniland.ro) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la această solicitare sau nu îi răspunde în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a solicita soluționarea alternative a litigiilor unei entități de soluționare alternativă a litigiilor (denumită în continuare entitatea SAL).

2. Consumatorul poate depune o solicitare și prin intermediul platformei alternative de soluționare a litigiilor ODR, care este disponibilă online la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

3. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către consumator - o persoană care nu acționează în sfera afacerii sale, a angajării sau a profesiei sale la momentul încheierii contractului de vânzare/cumpărare. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la o dispută între un consumator și un vânzător care decurge din sau în legătură cu un contract cu consumatorul. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică în cazul litigiilor în care valoarea litigiului nu depășește 20 EUR. Entitatea SAL poate solicita consumatorului plata unei taxe pentru inițierea soluționării alternative a litigiilor până la maximum 5 EUR inclusiv TVA.

 

11) Dispoziții finale

1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețul. La modificarea prețului, vânzătorul contactează Cumpărătorul. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda și de a se retrage din contract dacă prețurile sunt ajustate în acest mod.

2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica și completa acești termeni și condiții generale și condițiile de reclamație fără notificarea prealabilă a Cumpărătorului. În cazul unei modificări a termenilor și condițiilor generale sau a condițiilor de reclamație, întregul proces de cumpărare este guvernat de termenii și condițiile generale care erau în vigoare la momentul plasării comenzii de către Cumpărător și sunt disponibile pe site-ul Vânzătorului

3. O parte integrantă a acestor termeni și condiții generale este și procedura de reclamații publicată pe website-ul www.kniland.ro. O puteți găsi aici - https://www.kniland.ro/reclamatii/

4. Indiferent de celelalte dispoziții ale contractului, Vânzătorul nu este responsabil în fața Cumpărătorului pentru potențialele pierderi de profit, pierderea unor oportunități sau orice alte pierderi sau prejudicii directe sau indirecte ca urmare a neglijenței, încălcării contractului sau care au apărut în alte moduri.

5. Acești termeni și condiții generale precum și procedura de reclamații sunt disponibile pe site-ul magazinului online.

6. Acești termeni și condiții generale, inclusiv părțile lor integrale, intră în vigoare și se aplică de la data de 14 aprilie 2021.