Reclamații
Perioada de garanție
Perioada de garanție pentru bunurile achiziționate în magazinul online www.kniland.ro este de 24 de luni și începe din ziua în care clientul primește bunurile. Situațiile care implică produse lipsă din colet sau produse deteriorate trebuie raportate în termen de 48 de ore de la primirea coletului prin e-mail la info@kniland.ro. Plângerile ulterioare cu privire la cele două situații menționate anterior pot să nu fie acceptate.
Garanția nu se aplică:
a) defectelor cauzate de utilizarea incorectă, neprofesională și/sau neglijentă a bunurilor, sau din cauza uzurii naturale a produselor,
b) deteriorarea mecanică a produselor de către o altă persoană decât vânzătorul,
c) folosirea produselor în condiții neconforme sau nepotrivite,
d) manipularea necorespunzătoare a produselor
În cazul în care coletul este deteriorat, cumpărătorul are dreptul de a nu accepta bunurile livrate. În cazul deteriorării evidente a coletului, cumpărătorul este obligat să întocmească imediat un raport cu privire la deteriorarea coletului solicitând curierului formularul de reclamație corespunzător pentru astfel de situații, în care vor fi descrise bunurile și defectele acestora.
Retragerea din contract
Dacă nu sunteți mulțumit de bunurile achiziționate, sau doriți să le returnați din alte motive, vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Puteți găsi procedura detaliată AICI.
Reclamație marfă
În cazul în care Cumpărătorul descoperă orice defect și dorește să facă o reclamație cu privire la bunurile achiziționate, vă rugăm să ne contactați în prealabil prin e-mail la info@kniland.ro. După acordul dintre Cumpărător și Vânzător, trimiteți bunurile în cauză la adresa Kniland s. r. o., Gogoľova 18, 85101 Bratislava, Slovacia.
Procedură:
1. Completați formularul de reclamație produs, care poate fi găsit aici: Formular reclamație.
2. Recomandăm trimiterea mărfii printr-un colet asigurat prin serviciul de curierat recomandat, întrucât vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele daune produse în timpul transportului.
3. Includeți în pachet o copie a documentului fiscal (factură) pe care vi l-am trimis împreună cu mărfurile și un formular de reclamație completat.
4. Nu acceptăm marfa returnată în cazul în care a fost trimisă cu achitarea unei sume de bani în momentul livrării la sediul firmei noastre.
5. După primirea bunurilor returnate, vă vom contacta imediat prin e-mail sau telefon și vom conveni cu dvs. asupra unei soluții rapide pentru soluționarea reclamației.
Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și să încheie procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri:
a) prin predarea bunurilor reparate,
b) prin schimbul bunurilor (până la valoarea bunurilor revendicate),
c) returnarea prețului de achiziție al produselor,
d) prin acordarea unui discount,
e) respingerea unei plângeri nejustificate.
În cazul în care reclamația este acceptată, Vânzătorul suportă costurile de returnare a mărfurilor și de livrare a bunurilor noi. Reclamația va fi soluționată în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data depunerii reclamației și de la primirea bunurilor revendicate. Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la rezultatul reclamației imediat după finalizarea procedurii de soluționare a reclamației prin e-mail. În cazul în care Vânzătorul nu rezolvă reclamația în termen de 30 de zile de la depunerea acesteia, Cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau de a primi o rambursare (retragere din contract).
Această procedură de reclamație intră în vigoare la 14.04.2021. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste proceduri de reclamație.